Day before D-day

Ja, imorgon då smäller det! Då blir det hipphipphurra och besök av kungen, ja allt möjligt... eller så inte! För er som inte vet så är det min fördelsedag imorgon. :)  Ikväll i alla fall så är det match på ip mot trångfors. Hoppas vi vinner, det förtjänar vi<3

Idag på skolan har det väl gått, men knappt! Usch var så sjuuuuuukt hungrig de sista lektionerna, trodde seriöst att jag skulle dö. Det var nära ögat, mycket nära. Men jag klarade det (a). Nu ska jag gå och laga mat till mig och min syrra, så jag hinner innan matchen kl 19. HEJA GAMMELSTAD!

/mollyeikeland

ps. Julle du måste hjälpa mig med mollyeikeland grejen, otroligt fult!! tack <3 ds.



kommentarer
Postat av: Anonym

jag lovar ja ska hjälpa dig:D

GRATTIS I FÖRSKOTT! VILL VARA FÖRST ATT SÄGA DET:D

2009-08-25 @ 21:23:57
URL/din blogg: http://julialw.blogg.se/
Postat av: christina

Grattis (:

2009-08-26 @ 16:51:07
URL/din blogg: http://christinar.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback