every second is a lifetime

hmm, undra om det bara är jag som tycker att tiden liksom står stilla när man är i skolan? För varje minut som går vrider någon tillbaka klockan två minuter igen. jobbigt! Sen är jag otrooooligt missnöjd med vårat schema, det enda vi har är massa håltimmar, vilket gör att dagarna blir så långa! Hellre börjar jag 8 och har typ 10 minuters raster än att börja halv 9 och gå till 16 varje dag! Men det är jag det, vad tycker ni?

Igår i alla fall var en väldigt rolig dag, jag måste fylla år oftare. Tack än en gång för alla grattis sms och samtal, det värmer! :D Presenterna blev i alla fall en adidas tröja, pengar, en fotoalbum som Helena gjort åt mig, med bilder som jag aldrig sett. Haha, på marcus dop såg jag ut som ett emo, och då menar jag det! sen så fick jag även en iPhone av mamma, tacckkkkk :)

Nu ska mina små fötter gå och kolla om det är nå på tv!

xoxo




kommentarer
Postat av: christina

sv: jadå :)

2009-08-27 @ 20:08:46
URL/din blogg: http://christinar.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback