thank god it's friday

Har just städat klart i rummet efter en låång dusch. Vi hade idrott sista lektionen idag, vi slutade 14 och bussen skulle gå hem 14.10. Så när vi håller på där och springer 60 m ropar Elvira:
- BUSSEN GÅR OM 6 MINUTER!!!!
Alla blir skitstressade och bara kutar till bussen, ingen hann duscha eller ens byta om. Men vi hann, när klockan var 10 över var vi där. Och vi väntade, och väntade, och väntade. Till slut började folk att ringa föräldrar och vissa t.o.m börja gå, för klockan var över kvart i 15. Sen när klockan blev 15 så kom ÄNTLIGEN bussen, bara en så där 50 minuter sen! Jag har sagt det förut men: JAG HATAR ATT BO I RUTVIK! Och sen kan man ju ifrågasätta hur svårt alviks trafik tycker att det är att skicka en buss, jag menar hur kan det gå fel?! Det är ju inte första gången det händer heller, och om jag känner de rätt, är det inte sista heller.. suck... 

Nu iaf ska jag nog gå över till pappa och käka lite käk, sen får se vad som händer. ;) SKÖÖÖÖÖNT MED HELG IAF!

xoxo




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback