sometimes life ain't that easy

godmorgon! just nu sitter jag och chattar med julle på msn. Vet inte vad jag ska göra idag, vädret är ju toppen! det regnar ju inte lite må jag säga, snart är det översvämmning! Men något ska man väl ändå hitta på. Igår var jag med elina, vi spelade spel med hennes småsyrror, och jag tror att alla var överens om att hon är en dålig förlorare i spel, haha! jag höll på att döö så mkt jag skrattade (a). Hehe jag är ond (y). Nu ska jag se om jag tar mig ut pyamasen och slutar sitta här och dega - det är ju lördag!

/mollyeikeland


ni vet vem ni är - och nu vet ni att ni betyder allt<3



kommentarer
Postat av: eo

jodå. det skulle vara kul om du gör det!

ska jag länka dig då? :)

2009-08-29 @ 18:14:06
URL/din blogg: http://eweo.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback