the winner takes it all

WOHO VINST IDAG DÅ, 3-1 MOT GÄLLIVARE!

Vi spela bra som satan, ja alla utom jag. Usch, hade gjort större nytta om jag hade hämtat vatten eller nå. Så det kan gå. Men... vi är fortfarande bäst för nu ligger vi inte sist i serien längre! (a) YES! Direkt efter matchen var det bara hem, tvätta av sig lite sen på med kläder och åka till mormor. Hon fyller år idag, grattis till henne :) Inte för att jag tror hon läser min blogg. Men man vet ju aldrig, senast i tisdags vart jag chockad över att min FARMOR svarade på mitt grattis sms jag skickade till henne :o (jag fyller år den 26 och hon den 25) Det trodde jag inte om henne, så just nu kan inget förvåna mig.

Imorgon är det ju då skola, som vanligt antar jag att man kan säga nu. Fast ändå känns det inte sant att sommarlovet är slut. Gick sjuuuuukt fort. Trodde jag skulle hinna med 5 gånger mer saker än jag gjorde, jag kommer ihåg i omklädesrummen de sista veckorna innan skolan var slut, allt vi snacka om och planera.. POFF! Fast om jag ska tala sanning har jag faktiskt gjort ganska mycket denna sommar, varit iväg till Vasa med laget, grebbestad, gävle, sthlm. Ganska mycket, men långt ifrån så mycket jag trodde jag skulle göra. Men det kommer ju alltid fler sommarlov som tur är.
Jag tror vi har idrott imorgon, friidrott. Jag är typ den enda i klassen som tycker det är kul! Vi sprang 60 m och 60 m häck i fredags. Det gick helt okej. Senare på kvällen eller eftermiddagen tror jag att det blir träning. Hoppas det går bra, och önska mig lycka till! Nu ska jag gå och se om det är nå på tv, hopppas..hoppas..hoppas!
/mollyeikeland



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback