annandag jul

Nu ska jag prova med en liten sak;

Alla som besöker bloggen kommenterar ett ord, sitt namn - ja vad som helst. Bara man skriver något. Sen ser vi hur lång tid det tar innan det har blivit, ska vi säga 20 kommentarer? Okej, så kommentera nu!

Dagen ska spenderas med Frida. Det var så sjuuuuukt länge sen vi sågs så idag är det verkligen dags.


VET NI VEM SOM KOMMER HEM IDAG? JO LILLA THAIEN ELINA SJÖBERG!!! GISSA OM HON ÄR SAKNAD, OHJA VERKLIGEN! :) OCH ELINA NÄR DU SER DET HÄR - SMSA ELLER RING ;)





kommentarer
Postat av: Kajsa

Kajsa :)

2009-12-26 @ 12:14:39
URL/din blogg: http://kajsaaaaap.blogg.se/
Postat av: elina

får det bara var ett ord? för isåfall går inte det jag tänkte skriva att skriva för dt är mer än 3 ord. fast nu har jag ju ändå skrivit mer än tre ord så då är det lite bra att skriva det jag tänkte från början, jag saknar dej!!!!! <3 eller vänta skulle man skriva sitt namn, ajdå det gjorde jag ju inte.. nu blev det mycket fel hära..



ELINA!!!!



Så nu har jag kommernterat ;D <3

2009-12-26 @ 16:57:28
URL/din blogg: http://eeliinas.blogg.se/
Postat av: Linus

Älskar dig<3<3<3

2009-12-26 @ 18:21:47

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback