dan före doppardagen

Godmorgon godmorgon. Har alla sovit gott? Det har inte jag, på grund av min katt. Hon biter mg i föttera klockan halv sju, sen igen klockan sju. Jag har min alldeles egna lilla väckarklocka, jag. Ajja, snart lär hon väl inse att jag faktiskt inte ska upp, för det är ju JULLOV. Alltså jag brukar ju inte disssa o hissa och sånt trams, men seriöst; hur har jag klarat mig utan lov? Helt gudomligt enormt super-duper skönt säger jag bara. uuunderbart<3

Idag är det lilla julafton. Vi har som "tradition" att gå till pappa på eftermiddagen när det är dan före doppardagen. När vi är där käkar vi gröt med en mandel i. Den som får mandeln får då en marsipangris, som man då får kalla "sin". Det spelar dock ingen roll om den är min eller din eller vems den nu är, alla käkar lika mycket av den. :P

När vi vaknar på julaftonsmorgon ätar man ju frukost och allt sånt, sen öppnar vi julklappar. När allt det är gjort går jag och Nico till mamma och sen far vi till mormor och morfar.

Det här kan väl klassas som mycket onödig information men ajja, nu vet ni hur jag firar jul!

Jag kommer kanske inte blogga innan julafton, så för säkerhets skull:




kommentarer
Postat av: Anonym

alllt bra?:D



GODJUL<3

2009-12-24 @ 00:24:40
URL/din blogg: http://eweman.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback