det här vet ni inte om mig

DET HÄR VET NI INTE OM MIG:
(eller någon kanske vet det..)
  • Jag har ridit på en kamel
  • Jag har PUSSAT en kamel (uschuschusch)
  • Jag kan störa mig jättemycket om någon skriver eller säger fel. T.ex. jag ska bara avstänga tv:n
  • Jag gillar att pillra i saker
  • Jag är sjukt blyg (mot folk jag inte "känner")
  • Jag har aldrig druckit alkohol (18)
  • Jag älskar typ ALLA serier (Grey's Anatomy, Vänner, 2 and a half men, Smallville.....)
  • Jag gick i balett när jag var liten
  • När jag var liten var min största dröm att bli "sjungtjej" (artist) eller hjärnkirurg (ville kolla vad som var fel på min pappas hjärna, hahahah)
Nu kommer jag inte på nå mer så det får vara. Få se nu hur många blev det.. 12345678...9!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback