igen tehe

Jag hittade en annan sak som jag kände att jag skulle göra, hihi!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ett, att inte ha några nyårlöften, håller de aldrig :D
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte det
4. Dog någon som stod dig nära? Nä, tack gud för det
5. Vilka länder besökte du? Finland, Norge, Grekland (Rhodos)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jo..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hmm.. Vasa-resan kommer finnas kvar föralltid, säkert nå mer men kommer inte på just nu ;)
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen aning   
9. Största misstaget? Kommer inte ihåg, haha :D
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har hållt mig rätt så frisk. Slapp svininfluensan!
11. Bästa köpet? Köper bara bra saker haha ;) 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och dylikt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? All tid med mina vänner<3 och sen typ resor och grejer
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ayo Technology - Milow och typ Tik Tok - Kesha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :D
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tackat nej
18. Hur tillbringar du julen? Familjen 
19. Blev du kär i år? nära på..
20. Favoritprogram på TV? GREY'S ANATOMY<3
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-serien
22. Största musikaliska upptäckten? Hela min musikstil ändrades typ :D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? JA
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer helt ärligt inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Familj och skolan...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo det finns det alltid, men jag är ändå nöjd över mitt 2009
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingen aning
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson!
31. Vem saknade du? Elina, under sin Thailandresa
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla gammelstassare!



kommentarer
Postat av: Kajsa

VASA! <3

2009-12-30 @ 12:27:55
URL/din blogg: http://kajsaaaaap.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gjorde också den listan haha :D fast den har väll typ alla gjort nu ^^

2010-01-01 @ 14:32:16
URL/din blogg: http://ronjaasvardag.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback