maskerad och datasal

Sitter i skolans datasal och tjillar. Har just skrivit klart och skrivit ut uppsatsen om Madonna, ska redovisa den nästa lektion. Vet inte hur det ska gå till, uppstatsen är ju på 10 sidor. Och inte orkar jag sitta och läsa upp allt det, jag kanske bara lämnar in den så får hon läsa senare. Saksamma, nu är jag iaf klar! :D

Idag på skolan är det maskerad, ojojojoj. Hahahaha, många skratt om man säger så! Våran mentor är hawaii-klädd, några killar i klassen är töntar och sthlm-fjortisar, julia är (sjukt coolt) 80-tal, kajsa är Marilyn Monroe och Niki är Kissie. Åååååh, jag vill också vara så kreativ att komma på nå bra.

Efter musiken har vi engelska, vi ser på Johnny english. Inte riktigt min sorts humor, men det kan vara lite småkul. Nu ska jag fortsätta nörda mig, tjingpling!



kommentarer
Postat av: Anonym

din lilla jäkel du dök aldrig upp på träningen;)

2009-12-18 @ 18:49:22
URL/din blogg: http://julialw.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback