no pic's today

Det blir inte några bilder idag. Jag har inte haft tid elr ork, och om ni känner mig rätt så komer det dröja lääänge innan jag får orken. Men jag kan ju skriva vad jag fick:
  • Pengar
  • Present kort på JC (3 st, 950:- sammanlagt)
  • Christina Aguilera Parfym By Night + Shower Gel och Body Lotion
  • Träningströja från Craft
  • Tröja från JC
  • Klänning från BikBok
  • Kortfodral
  • Body Lotion + Shower Gel från BdB
  • Hörlurar till iPhone
  • Lush-paket (tvål, lotion och Snow Fairy Shower Gel)
  • Present kort på InterSport
  • USB-minne
  • Morgonrock
  • Linne från JC
  • Mascara (den som vibrerar)
  • Concealer från Face
  • Ögonskuggor från Viva La Diva
  • Kajal (flytande) från MaxFactor
  • Sminkväska från Face
  • Biopresent Kort (2 st, 525:- sammanlagt)
Okej, det var typ allt :D Är svinnöjd med allt!<3 Hahah
Om 25 minuter är det den sista filmen i Sagan om Ringen - Serien och den ska jag se. Har sett både ettan i förrgår och tvåan igår och idag ska jag se trean :P



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback