Vardags-lyx

Idag var det skola som alla andra vardagar. Men på ett sätt skiljer sig denna dag från alla andra, kan ni komma på vad? Nej, inte att det är första december eller att Elina åkte idag :(:( (jag saknar dig redan!) Utan idag ska jag lägga upp bilderna från resan, som jag lovat. Duktigt va?! Ajja, här kommer de;


I flygplanet
dethärkommertalångtid...

Marcus
JagMarcus igen :Den stenbildbåten som vi dykte från, med tuber :Dmaxinicoehhehhpappa och marcusRebeccaåååååååhWaterparkJagKatarina, jag och Nico
Olivia och Marcus
Gott med glass
Sista kvällen i Old Town





NU KOMMER LITE BILDER SOM INTE ÄR IFRÅN RESAN




ojojoj många bilder men jag har ju inte laddat upp på ett tag och då blir det såhär.. Hoppas ni klarar av att härda ut hela vägen ner. PUSS!




kommentarer
Postat av: elina

härliga bilder!!!! :) <3

2009-12-02 @ 00:41:41
URL/din blogg: http://eeliinas.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback