YESYESYES!!

Jag är världens lyckligaste 14-åringen i typ hela världen! Jag kan seriöst inte tro att det är sant, åh-herregud! Om man typ tar världens lyckligaste och gångrar det med 3000000 så är man inte ens i närheten av mig! :D Hahaha, tack mamma du är BÄST!<3

När jag kom hem såg jag en massa kartonger på köksbordet och tänkte va äre som händer? Så när jag gick in lite längre ser jag att det står en helt ny Acer-dator på bordet och en flinande mamma framför den. Jag ba; ÄRU GALEN?! Men dock är datorn inte min utan hemmets men det spelar ingen roll, för jag älskar den redan!! <3

TACKTACKTACK<3


Sådärja nu har jag skrivit av mig lite av min lycka. Idag var det iaf skolan som vanligt, fick veta betyget i båda svenska och matte. Jag fick ett starkt VG i svenska, hon sa att hon typ inte delade ut MVG i 8:an och det kan man ju förstå. Sen i matte fick jag MVG. Stolt, ohja!

Nu ska jag fibbla runt i den nya datorn. Jag måste bara säga att det här har varit än OERHÖRT rolig dag. YEEEEEEES!! Sen att det bara är 2 dagar kvar i skolan gör inte det hela sämre, nejnej!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback