you can't stop the beat

Ja det är sant - JAG LEVER! Och uppdaterar - ännu mer osannolikt!

Upp dateringer har ju varit.. snål på sista tiden. Min dator är så oerhört seg och jobbig så jag ooooorkar inte starta den och blogga. Jag vet att jag är en dålig (blogg)människa.;)

Igår var det marknad på skolan, jag satt och sålde fika. Ett problem var att i början hade jag bara minräknaren på min mobil och det är väldigt lätt att man trycker på fel knapp då. Och ja, jag lyckades såklart att trycka på helt fel knapp när det blev kom fram på skärmen att lite fika skulle kosta 625 kr. Hmm...

Idag var det skola som vanligt. Allt rullade fram som vanligt förutom att killarna var borta så ingen orkade typ ha lektion med oss 3 tjejer i klassen. Killarna var ju och "städade" i bilden. Hosthost.

Ja, kvällen är fortfarande ett mysterium. Mamma är på julmiddag och Nico hos Ooy. Och sen har jag ingen Elina att ringa till...! :'( JAG SAKNAR DIG!!! Det är ju så tråkigt alltihopa utan dig:( <3 kom hem nu förfan!

 SAKNAD

Sen en till bild, den som tycker att jag är normal, ta en titt på den här bilden!



Jomen då vare slut
åoverändaot




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback