första advent

Ja idag är det då första advent. Och inte en flinga snö syns på marken. Lite frost imorse men det försvann fort.. Sorgligt :'(

Idag är det El Classico, Real Madrid - Barcelona. Och gissa vem som ska se det på tv4sport? Rätt, jag ska! Det är ju tradition. ;)

Idag var jag och Elina och sålde fika på damernas match. De vann med 8-3, det är utklassning det! Det var faktiskt rätt så tjill, bra plats fick man också för att se på matchen när man stod när och sa; det blir 10 kr..

Sen måste jag bara säga en sak som var.. roligt pinsam. Jag skulle säga att de visar Snövit och de sju dvärgarna på tv men då blev det lixom..
-Mamma, de visar de 7 snövargarna på tv!

Hur lyckas man med det?!!?! :)

NU - blir det Arsenal - Chelsea
fotbollssöndag <3



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback