machocaramba

Tjatja, vad gör alla just nu? Själv sitter jag och ser på Navy CIS. Snart är det Navy CIS LA på tv, har aldrig sett det men mamma sa att det var för.. perfekt. Alla var 25 år, jättesmarta, vältränade och har värsta hi-tech utrustning. Lite för osannolikt. Däremot så tycker jag att Navy CIS är bra, haha där är alla helt förstörda. Först har vi Dinozzo som är lite som han är, Gibbs är ju riktigt rå, Abby är speciell och hon från Irak är ju helt förstörd. Tål allt. Hahahahahaha

Tidigare idag var jag ute med mamma på promenad. Vi pratade om lite allt möjligt, mest saker som inte passar att ta upp i en allmän blogg. Så personlig kommer jag inte att bli här i bloggen, även om andra gör så.. Men iaf, när jag var ute så reagerade jag på hur otroligt mörkt det är ute. Helt svart ju! Usch jag vill ha jul, snö, pepparkakor och mys nu! :)

Vad önskar alla sig?! Jag har inte fixat EN ENDA julklapp till någon.. Borde jag vara stressad?! 

Nu ska jag fortsätta att se på Navy CIS. Kuelkuel!

Elina - som du kanske läst på Julles blogg, så får du inte åka iväg på lördag. Vi ska ha avskedsmiddag jue! Bra fint, då säger vi så;)




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback