so fooled!

Sitter och ser på Hell's Kitchen med mamma just nu. Gordon Ramsey är verkligen HELT GALEN. Otroligt hur han kan skrika åt folk?! Han svär i varende mening minst 4 gånger. Låter lite tillgjort men det är ju som hans "stil" så han kommer undan med det. ;) Jag skulle iaf känna mig som en tönt och börja asgarva. Hahaha, that's me!
Idag på skolan var det då innebandyturnering för tjejerna. Första matchen var vi inte riktigt där, så tyvärr förlorade vi med 4-0.. Men i andra matchen fick vi lite revansh och vann med 3-2. Jag gjorde 2 mål, tihi stolt man kan va. Jag och Julia är ju med i Skol IF så när jag inte spelade dömde jag de andras matcher. Läskigt men det gick ganska bra. Bättre än i tisdags i alla fall. :D

Imorgon är det fredag och h-e-r-r-e-g-u-d så skönt. Den här veckan har ändå gått ganska så fort, väldigt fort faktiskt. Men hur som helst så är det skönt. Mkt<3
Nu ska jag fortsätta se på Hells Kitchen. Men vi syns väl, ciaoo!


ELINA<3JULIA<3ELVIRA<3MOLLY
ALLTID, KLASSENS TJEJER NUMERA (;



kommentarer
Postat av: Julia

fantastic 4 ;);)

hehehe

2009-11-19 @ 18:18:12
URL/din blogg: http://julialw.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback