u can't play on broken strings

Innbandyträning idag då. Måste ju träna bort fettet, daah jag är ju kiss.. eh jag menar svergies bästa bloggerska! Haha skönt var det iaf. Innan det var det ju skolan och det flöt väl på. Jag och Berg satt i matsalen och torkade lite bord, fyfan vad träkigt det var. Jag trodde jag skulle dö, blääe. Sen var det blodpudding med lingonsylt så folk snålade ju inte men att drälla överallt. mhhhm, men payback's a bitch, aaaight?

:):)



Min pappa försöker verkligen att knäcka mitt lösen till bloggen och skriva en "gästinlägg" men jag vägrar. Var dock inte förvånade om det skulle komma upp ett konstigt inlägg, jag är rädd för att han vet mitt lösen.. haha puss.


egooow.









kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback