All I ever wanted

Har just ätit middag. Palt. Åherregud vad jag är mätt. Jag skulle tävla med micke om vem som kunde käka mest, så jag tröck i mig 2 och en halv. Det var ju en toppen idé, min mage gör oooooont! ;s. Yakk, helt död kommer jag vara, om hmm.. 10 m min. Då slår paltkoman till! Om jag inte hört av mig till någon på några dagar -call 911.

Jag får hela tiden för mig att det är söndag. Men så kommer jag på, det är ju faktiskt lördag. Det är lycka det! På måndag är det ju skola. Hmm, undra hur det kommer att gå. Varför är det så lätt att ställa om dygnet till det senare. Det är ju väldigt lätt att gå och lägga sig sent och vakna sent, men hur svårt är det inte att lägga sig tidigt och vakna tidigt?! Undra om jag ens kommer leva kl 07.00 på måndag? Tveksamt...

Jag har kanske nämnt i bloggen tidigare att jag funderar på att flytta till devote. Nu har jag bestämt mig, jag stannar på blogg.se. Sanningen är att jag inte orkar. Latmasken Molly :)






kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback