ett slag i magen

Sitter och kollar på sf.se. Vill se den nya filmen Fame, den som har premiär idag. Har nog ingen att gå med så då får det vara. Sen har jag lovat mamma att se den med henne, så vi skulle göra det på fredag eller till veckan. Åååh jag som vill se den idag!

Jag hade tänkt blogga igår men först var jag på stan och köpte present till Frida. Men när jag var där borta fick jag till huper migrän och trodde jag skulle dö, så jag ringde mamma och hon var snäll och kom och hämta mig. Sen for vi på MAX och köpte hem men jag åt inget utan gick och la mig. Ungefär 18.30 somnade jag och vaknade inte förrän 07.00 idag. Den ni!!

Nu ska jag tjillaaa och se på MADe på mtv. Peaceout bro's




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback