hemmmmmmaaa!

NU ÄR JAG HEMMA IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såååå nu tror jag alla har förstått det. Fy sjutton gubbar och gummor så trevligt det har varit! En vecka till hade iiiiiiiiiiinte vart fel, men men jag har redan missat nog i skolan. Har lite smått sådär HYPERPANIK inför prov i no på tisdag, (jag har fortfarande inte fått pappret...) och sen har jag 300 tal i matten. YÄPPP jag kommer vara riktigt osocial imorgon, men jag orkar verkligen inte göra något ikv. hehe :). kanske blir det lite matte, men ååååh va trist.

Om jag ska berätta lite om vad jag har gjort så skulle det se ut såhär:

Bästa dagarna var helt klart fredag+tisdag. På tisdag for jag, Maxi, Ludde, Odda, Katta och Nico ut med en båt och gissa vad jag gjorde? Jo, vi dök med tuber. Shit vilken känsla, jag är frälst! Jag ska så klart ta dykarcertifikat när jag blir nog gammal. Ohyes!
På fredag for jag, Nico, pappa och Maxi till WATERPARK och lattja runt där lite. Åkte en som hette Stingray eller nå sånt, ohja! (se bild)



Men den roligaste var "mattorna" när man tävlade mot varandra. Jag förlora dock mest hela tiden.....



Jag hade ju lovat att jag skulle lägga ut jäääättemånga bilder men idag blir det nog inte för kamerasladden är borta... Jag ska leta som ett åke överallt, lägger ut imorgon


Borta bra men hemma bäst!    EEEH NOOOOT!!! 



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback