hon ba; han ba; vi ba

Godmorgon! För en gångs skulle så har jag sovit länge hos pappa, det brukar vara omöjligt.. men idag gick det! Vaknade för 30 min sen ungefär 10.00. Det är länge för att vara här med tanke på att marcus och rebecca lever om från sju.. Ajja nu är jag glad iaf!

Idag ska jag plugga, plugga, plugga och sen dans. Har missat 2 ggr (jag är heeeelt körd) så jag kommer få jobba osm ett svin idag.. -.-. Inte mkt att göra åt det. Efter dansen ska jag och mamma gå på bio och se Fame. Jöpp, he blir najs.



Och imorgon är det då skola. Helgerna går så sjukt fort, insane. Sommarlovet, seriöst KOM TILLBAKA! Tänk va härligt att inte ha några speciella tider, måndag blir tisdag utan att man måste tänka på prov, plugg och allt sånt. Men nu är det väl bara att bita i det sura äpplet, ta tjuren i hornen och vänta tills nästa sommarlov. ååååååh.





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback