seven days four nights

Sitter och nöter facebook.. Haha, jag förstår inte att något egentligen så simpelt som att skriva vad man gör kan vara så beroendeframkallande? Vänta - snacka vi facebook eller blogg nu?

För ungefär en timme sen kom jag hem från träning. Jag ville fara vidare till nästa träning som skulle vara fotboll med zonlaget, men jag hade glömt säga det till mina föräldrar så jag fick ingen skjuts. Men nästa vecka - då jävlar!
På träningen hade vi fyys, och jag älskar känslan av träningsvärk! Så jag hoppas på det nu! :D hahaha, jag vet jag är lite udda normal som gör det men men.
på torsdag är det matteprov och nån gång i veckan ska vi typ ha engelska prov (IGEN?!). :o Våran engelska lärare är lite sisådär när det gäller framförhållning om man säger så...;)
Nu ska jag  d u s c h a <3


Gonatt!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback