spo-spo-spotify / 1thing-2say-3word-4you

jaa nu har jag skaffat ett nytt spotify konto. jag tog bort eller glömde bort det gamla, för jag inte förstod mig på hela grejen med det.. Men nu ska jag ta mig tiden att faktiskt lära mig för vad jag har hört är det grymt! :)

Tänkte att jag skulle vara duktig och plugga franska idag, men inte det nej nej. Åh nu kommer jag ha panik imorgon men jaja jag får skylla mig själv. Haha.:) NO-provet idag gick bra - tror jag. Hoppas, hoppas!

Igår glömde jag att säga att jag beställde hem en jacka från stadium.se! En grå parkas. Alla har en röd eller en svart (och det är jättesnyggt det med) men jag ville ha något som inte alla andra har! Haha, först villa jag ha en blå dunjacka, men mamma tyckte att den gråa blev bättre. Så det blev den!

Nu ska jag gå och se 2 1/2 men! Så himla bra, helt enkelt bäst!





som jag så ivrigt nynna - fick dig att försvinna




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback