wanna be on top?

Jag sitter i vardagsrummet och ser idol med mamma. Min lillasyster Nicoline och hennes kompisar Ooy, Ellen och Julia springer runt och busar. " gånger har det plingat bus eller godis på dörren, ena gången tröck jag mig genom de och gav de lite godis. Men den andra gången hittade jag inte godiset som Nico gömt, så då blev det ju bus. Vi får väl se vad som händer. Oftast är det ju inte något farligt, men man vet ju aldrig. Tomater eller ägg på fönstren, jaa det låter väl bra? (y)
Tillbaka till idol, Tove och Erik är mina favoriter. De är bra, men Reza är också en jättebra sångerska. Men Tove och Erik - me like!










HA EN TREVLIG KVÄLL ALLIHOPA!! :)



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback