wazzup?

För ett tag sen kom jag hem från träningen. Sköntskönt + allt med skjutsningen ordnade sig! :) Känner mig på bra humör just nu :)

Kollade runt lite på internet, och hittade lite roligt. Bland annat några knäppa lagar i USA. Och med knäppa jag då menar jag knäppa.

Det är absolut förbjudet att...
  • Fiska i pyjamas (Chicago)
  • Hoppa fallskärm på en söndag om man är skild och kvinna (Florida)
  • Ta med ett lejon på bio (Baltimore)
  • Knuffa ur en älg ur ett flygplan (Alaska)
  • Cykla i en pool (Kalifornien)
  • Sova på ett kylskåp (Pittsburgh)
  • Att bygga en snögubbe som är längre än sig själv om man är barn på skolan (Alaska)
  • Binda fast en giraff vid en telefonstople
  • Slicka på grodor (Kalifornien)
  • Sova i ett badkar om du är åsna (Arizona)
  • "Surpla" när man äter soppa (New Jersey)
  • Slänga en gammal saltgurka på gatan (New Jersey)
  • Barer får inte sälja öl om de inte kokar soppa samtidigt (Nebraska)
  • Prutta offentligt efter klockan 18 på torsdagar (Florida)
Bara jag som tycker de har gått liiiiiiiiite för långt? Men ändå, lite kul är det ju! :)
Källor: här, här, här



kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 @ 13:23:56

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback