everythings gonna be alright

ÄNTLIGEN HELG! Ååååh, vad skönt! Nu har det gått 2 veckor, men det känns som... typ 1 månad minst! Ajja, nu ska jag inte skriva mer om det - DET ÄR JU FREDAG! Har planer inför helgen, tror det kommer bli awesome! Ikväll tror jag däremot att det bara blir hemmamys, av någon anledning blir jag alltid så sjukt trött på fredagar!?! Inte bra.. Idag hade vi iaf glosförhör, det var ett korsord så då blev det betydligt lättare. Hehe. Eftersom att det spöregna ute så hade vi inneidrott istället för ute, höjdhopp. Gick väl sådär, blir vansinnigt arg! Landade på ribban några gånger, gör sjukt ont kan jag meddela! Hoa!

Nu ska jag gå och checka in om det är nå på tv ikv, puss!

/
mollyeikeland


Panik, panik inför betyg och kritik
Vill lyckas
Ska lyckas
Kan lyckas




kommentarer
Postat av: moath

sv: såklart! :)

2009-09-04 @ 23:02:12
URL/din blogg: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback