hard work-work, hard work-work

Kom hem för ett tag sen, ska snart iväg på träning igen. Idag så är det fotboll som gäller, wiho! Imorgon skulle vi ha ett "springtest" med fotbollen. Vi hade ett likadant i våras och nu ska vi se om vi har förbättrat våran kondition något under sommaren. Det borde vara så att jag gjort det för vi har ju haft fotboll hela sommaren. Men man vet aldrig. ;)

Jag kom att tänka på att jag faktiskt har ganska mkt träningar under veckorna.
Måndag: Innebandy (x2 om jag tränar med damerna, som jag och julle sagt att vi ska göra nån gång) +idrott på skolan
Tisdag: Fotboll
Onsdag: Innebandy
Torsdag: Inget :D
Fredag: Idrott på skolan
Lördag: Inget
Söndag: Dans

Jaa ganska mkt men jag är säker på att det finns andra som har mer. :D Haha, vet inte vad jag svamlar om egentligen, det blev ett mycket märkligt inlägg. Hehe, hejs!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback