jag lovar och svär

Orgientering är utan tvekan den tråkigaste sporten! Nejnej det är inget för mig. "Man yrar runt i skogen som galna höns i hopp om att finna en stämpel, och när man hittar den har man likförbannat 20 kvar." Eller nå sånt. För det var då nära att jag gjorde det idag. Men som tur var gjorde jag inte det, annars hade jag stämt skolan. :D Haha eller kanske inte. ;)

Senare ikväll så är det sista matchen för iår men jag är så förkyld att jag inte kan spela... Åh, jag blir alltid sjuk när det inte passar. Förra året var jag sjuk under skolfotot och iår sista matchen. Ajja inget man kan göra åt och jag vill inte sabba hjärtat eller konditionen. Haha. :)

Nu ska jag gå och se om det finns något att äta, pussokraam!

/mollyeikeland



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback