jag vill vara som du vill vara som jag vill vara

Hejsan! Har just städat och bakat kladdkaka. Gott! Har typ inte något att göra så då skriver jag lite här. Vet bara inte vad jag ska skriva om. Är inne på fb just nu och kollar runt lite, på olika spel o test osv. Haha, det finns typ ett test för allt! Hur gammal är du egentligen?, Vilken är din riktiga hårfärg?, Vem älskar dig? Listan är oändlig! Hehe. :)

Tidigare idag när jag satt och åt frukost så hände det något i min rygg. Helt plötsligt, gjorde så sjuuuukt ont! Mamma tror att det var en sträckning sen höjdhoppet igår eller att något brosk ligger fel i ryggen. Själv vet jag bara att jag aldrig vill ha så ont i ryggen igen, aldrig! Mamma la en sån här "isklimp" under ryggen och då kändes det bättre, men jag är fortfarande lite invalid..

Nu får det vara nog, hejs!

/mollyeikeland



Så rädd för att misslyckas, vågar inte hoppas
Så höga förväntingar på mig själv, vågar inte misslyckas
Så rädd för hur andra ser mig, vill inte se mig själv
Så stressad inför framtiden, lever inte nu
Jag vill lyckas, har förväntningar, visar mig själv, tar tjuren i hornet,
men är fortfarande rädd
Tappar taget om situationen, känns som om jag faller
Måste ta mig upp igen, jag klarar det.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback