my

head

is killing me

Hejsan bloggen! Kom hem från frida för ett tag sen, vi har skrattat, sett på film och skrattat. ;) Haha. Filmen vi såg hette 6 points och handlade om 3 tjejer som var bästa vänner. Sen händer det massa och deras vänskap på prov och i slutet.... mer än så säger jag inte!:D

För att fortsätta på film spåret så såg jag en annan film imorse när jag vaknade, She's the man. Den var också bra, handlade om en tjej och massa olika kärleksproblem. Hon vad kär i en, som var kär i en annan, som var kär i henne....... Helt okej filmer och klart sevärda!
Nu ska jag käka, hejs!




                                                      

                                                             
                                                                  Tre filmrullar!


                                                    
    
                                                       
                                                                Tre+ Filmrullar!



/mollyeikeland





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback