skoljoggen = avklarad

Japp, så är skoljoggen redo att checkas av från listan Idrottsaktiviteter som kan höja betyget. Är nöjd med min prestation, men kände ändå att jag hade kunnat springa lite snabbare, liiite mer. Men ajja, det får bli nästa år! Haha. :)
Jaaa, vad ska jag göra i helgen? Svar: Packa, packa, packa! Jag far till Rhodos på söndag, wiho! Efterlängtat och behövligt nu när det är så mörkt ute. Idag var det 0-gradigt men det kändes som betydligt kallare. Hoa!
inte för att skryta så men...... ;D Hahah
"åååh det är så härligt att vara mig!!!" gissa vem? inte svårt.
gjorde en ny design, men det blev så fult så om ni läser så läs bara kolla inte på designen men det kommer bli bättre hoppas jag! ;)



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback