smile, you're on candid camera

Idag var det då skolfoto. faaaiiil på mig, såg säkert ut som en gris. Haha! Vi får väl se. Sen fick vi även ta "kompisfoton" och det var kul. :) Jag, julle och elina tog ett och sen tog vi ett på alla tjejerna i klassen. Jag ska då helt klart köpa de två bilderna och klassbilden med, sen får vi se hur det blir med ensambilderna. Efter fotograferingen skulle vi egentligen ha so, men thomas sa att vi inte behövde komma på den så då fick fick sluta tidigare. Go thomas! Inte för att det spelar någon roll när man bor i skitrutvik, då går ju bussen ändå sent. Kl 15.40 skulle den gå idag och för en gångs skull höll den faktiskt det. Nästan. 45 tror jag den var där, och det är helt acceptabelt. Imorgon är det sista dagen för veckan, skönt! Då går även jag till mamma och ska vara där i en vecka. Jöppjöpp.
Nu har jag då inte en aning om vad jag ska göra, vill hitta på nå men vet inte vad. Ringer kanske ngn, får se. :) Men hursomhelst så ska jag inte blogga mer nu, hejs!

/mollyeikeland

Fråga: Någon som har ett tips om en god efterrätt som ändå är enkel att göra?



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback