there's a long, long way to heaven

Sitter och skriver på msn, vet inte vad jag ska göra. När det inte är träningar eller nå blir jag alltid så rastlös. Sen en positiv sak är att min förkyldning är på bättringsvägen. WiHO! Så på måndag ska det banne mig bli inneb-träning, jag har missat alla de första..! Dåligt! Men fotbollen och det har krockat varenda gång och nu är ju den slut så ja.. jag ville vara med på dem sista träningarna helt enkelt. Vet inte varför jag sitter och förklarar mig i bloggen... :D Haha!

Idag på skolan vare rätt så chill, lugn dag. Och imorgon så är det ju fredag och jag menar.. fredag är ju aldrig fel. :) Usch det känns som om jag trackat så mkt på skolan på sistone så alla ni miljontals läsare får inte missförstå mig, jag förståa meningen med skolan och jag ska inte klaga allt för mycket. Men lite tråkigt är det. Nej nu gör jag det igen!

Tyvärr så blev det förlust igår mot Luleå Damfotboll.. Men tjejer ni jobbade svinbra, jag såg allt från bänken och ni var jätteduktiga! Jag fick sååååån lust att spela, åh hatar att vara "sjuk". :(
Nu är det ju Idol, så I'm Out!

/mollyeikeland





hahah gammal bild :D Har alltid roligt m dig ;)



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback