Tips, Tips!

Nu har jag hittat en sida som funkar om man vill ha fler besökare. Om du vill bli medlem, så kan du bli det här! (<- tryck på länken)Det funkar faktiskt, och egentligen behöver du inte göra mysket än att besöka 7 andra sidor och sen försöka värva andra medlemmar. :)

Idag iaf så var det ju skola, allt flöt på rätt så bra. Tisdag är ju som sagt den absolut värsta dagen på vårat schema, vi slutar 16 och de sista lektionerna är NO. Men vi fick se på Doktor NO, så det var ganska tjillidill. Imorgon är den bästa dagen däremot och på kvällen är det fotbollsavslutning. Ska bli skoj men ändå tråkigt att det är slut.. Tur att det kommer en ny säsong. ;)
Nu så tror jag att jag ska vara med lilla linan, så nu kan jag inte skriva mer men - BLI MEDLEM VETTJA ;)

/mollyeikeland



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback