would you escape with me? cause i'll take you somewhere high

Kom just hem från en snabb tur på stan. Köpte lite grejer till imorgon bland annat en laddare till min kamera som gick sönder och jag "råkade" slänga den.. Så just nu är kameran på laddning och nu får det allt ta och funka! hahah. Sen köpte jag även den sista boken i twilight serien - så länge vi båda andas. Ääääääääääntligen!!! Nu jävlar ska jag läsa, så som jag har längtat efter den boken. Så det så.

Egentligen borde jag ha huvudet i väskan och packa lite men jag har verkligen inte ork eller lust. Är trött.. Kanske beror det på att jag vaknade kl 07.00 idag..? Och om ni undrar varför jag gjorde det så kan jag berätta det att om man är hos min pappa är det nästintill OMÖJLIGT att sova längre en 8, för mina småsyskon lever om och har sig. Från en början är man sur och arg men efter några veckor vänjer man sig och nu är jag bara trött, inte arg. :)
År lunch på Mat och Prat med pappa och Nico. Killen som jobbade som kassör var råstressad och hällde kaffe lite här och var, svamla bort våran beställning så vi fick inte maten på typ 40 min. Nä jag gillar inte Mat och Prat det är på tok för mycket folk, och stressig stämning. Ajja nu har jag iaf provat. ;)
Den ska jag läsa nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback