frågestund avslutad

Nu ska ni få lite svar,
även om jag tyckte ni var lite dåliga på att fråga!


Gillar du någon?
Ja alla gillar väl någon? Nä men mer än som kompisar, nej det gör jag inte

Vilka bloggar läser du?
Jag har några bloggar som jag kollar in varje dag
Falsksanning och Kissies
Elviras, Julias och Elinas :)

Är du nöjd med hur du ser ut?
Alltså tkr du att du är för tjock/för smal osv? :D
Jo det är jag väl. Alla är väl missnöjda med nåt på sig själv,
även jag.

Är du oskuld?
Priiiiiivat ;)

Hur många har du hållt på med?
Jag har ingen aning. Så många är det inte,
men jag vill inte räkna.

Är du tsm m någon nu?
Nej :)

Har du gift dig någon gång?
Ha? Nej jag har aldrig varit gift

Vad har du för betyg? Visst går du i 8an?
Jo, jag går i 8:an.
Mina betyg är bra,
jag har minst godkänt i alla ämnen :)

Varför är du så förbannat söt?
Haha, du är Elvira!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback