GLADER

Helt seriöst, den har sagen är den bästa tisdagen under HELA ÅTTAN!
Först på mmorgonen hade vi bild,
jag ritade på mina varma och kalla bilder.
Sen hade vi SO.
Jag, Julia, Elina och Elvira skulle göra om Thomas blogg,
så det var vår SO-lektion.
Sen fick vi fortsätta med det på svenskan. Yvonne hade haft Nationella prov med niorna
så hon orkade typ inte ha någon "riktigt" lektion med oss!
Så vi satt i datasalen och designa bloggen.
Den blev inte så superfin, men vi ska fortsätta en annan dag!
Ni som har Thomas i So kan ju gå inte och kolla!
www.livbomsso.blogg.se
Lösenords skyddad blogg,
så ni som inte han kan inte gå in på den..
Men eftersom att jag är grymt glad idag kan jag visa er ;)



Haha, sen hade vi matte, franska och no.
Men då kom snällJohan och sa att vi inte skulle ha någonn NO,
han skulle bort, så vi fick SLUUUUTA!
YEY!
Imorgon är det Volleybollturnering på skolan,
vi lär ju lääätt vinna ;)




kommentarer
Postat av: Kajsa

2010-02-09 @ 16:59:03
URL/din blogg: http://k
Postat av: k

2010-02-09 @ 16:59:09
Postat av: kajsa

okej, jag är tekniskt handikappad, så ar det med det.

Det lär i alla fall inte bli så lätt för er att vinna mot oss host, jag kan ju till och med serva dubbelhost :)

2010-02-09 @ 17:00:37
URL/din blogg: http://kajsaaaaap.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback