let the good times roll

Hemma efter en dag i skolan.
Haha, mycket skratt blev det, ohja!
Jag och Elvira lurade Elina och Julia
TOTALT!
Och Elina som skulle ha sin smarta vecka,
hon bröt det på måndag..
Jajuste, jag kanske ska berätta hur vi lurade de.
Jag och Elvira satt i ett grupprum och gjorde en hörövning på franska.
Dock fick Elvira 300 sms från Elina, typ
lalalalaalala, ahahha lalalalalla osv.
Då fick jag typ damp för jag hörde inte vad de sa
så jag tog Elviras mobil och skrev till Elina:
 Hej Elina. Nu är det så att det är inte tillåtet att smsa på lektionerna.
Om jag ser att du skickar ett sms till kommer jag beslagsta din telefon.
Du får den i slutet av dagen.
Jag har tagit Elviras telefon.
/ Cecilia

ojojoj, jag och Elvira höll masken hela dagen
Fan va bra vi äääääääääääär<3
och Elina och Julia..
Känn er inte allt för ledsna,
det kan hända även de bästa!


Fin bild, jo jag vet!




kommentarer
Postat av: eeliiinasjöberg'

men hallå? tänk om dt hade varit sant då ;o HAHA!!!!!

2010-02-01 @ 16:46:55
URL/din blogg: http://eeliinas.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback