a-bop-bop a-loo-mop a-bop-bam-boom

Ja, den kassa uppdateringen.. finns nog inte riktigt en ursäkt för det.. Men i alla fall, just nu sitter jag hos ELINA, men ska snart dra hem. Träning kvart i två på skogavallen. Tjillidill! Efter det så är det hem och jag tror jag ska göra bort det sista i engelskan. Sen är jag klar med boken om mig också, gud så najs åssåe!
Valborg och första maj har i alla fall varit toppen! På fredag for julia, elina, jag, morgan, carro och elvira för att fira självaste elvira på hennes 15årsdag! Grattis i efterskott igen gumman <333333 Tog bussen hem, jag och Elina hade tänkt gå och kolla på Rutviks Majbrasa. Jo fint att det är slut när vi kom. Alla åkte hem när vi gick dit.. -.- Så jag och Elina åkte också hem då. Lördag då.. Vi hade tänkt grilla ute men tack vare det FINA vädret så kastades de planerna i soptunnan. Men med hjälp av våran fantasi löste vi det på annat sätt... ;) Haha!
Jeppjepp, hejdå :)



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback