waldorf.

Sista dagen på Waldorf idag då. Det gick helt okej bra, fick göra samma sak som alla andra dagar. :D Jag och Elina fick dessutom när vi slutade välja varsin efterrätt men vi valde ingen. Det var för jobbigt så vi gick ner på stan istället. Väl där träffade vi på Elvira och Julia som även de var på stan. Vi gick med dem på stan till 16,10 då vi tog bussen hem. Jag var grymt trött så jag blundade och försökte somna och då tog Elina (.......) kort på mig. Hahahah vackert :')
.
Imorgon ska jag springa en mil. Herregud hur ska det gå? Nej, men, det finns en grej, en viktig grej, eller ett mål som jag måste klara. JAG SKA VINNA ÖVER MIN FAR!!! Och tro mig, det är ett måste. Om jag så dör på kuppen. ;)
.
Om ni har tur får ni bilder från veckan ikväll. OM ni har tur. Nej nu kom jag på en sak, det f¨r ni inte alls. Jag ska till frida ikväll. JAG SAKNAR MIN FRIDA!!!!<33



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback